Seminārs "Uzņēmuma digitālā zīmola veidošana un aizsargāšana"

Sadarbībā ar Latvijas Digitālo Ekspertu Biedrību NIC rīko bezmaksas semināru par domēna vārda nozīmi uzņēmuma, tā produktu un pakalpojumu digitālās identitātes veidošanā un aizsargāšanā.

“Savā praksē bieži sastopamies ar gadījumiem, kad domēnu jomas nepārzināšanas dēļ, uzņēmumi cieš finansiālus zaudējumus, un ir spiesti ne tikai pārstrādāt savu PR kampaņu, bet arī uzņēmuma virzību kopumā. Tādēļ, kā “.lv” domēna reģistra turētājs, esam apkopojuši zināšanas, kuras būtu jāņem vērā ikvienam uzņēmējam un digitālā mārketinga speciālistam, izvērtējot domēna vārda nozīmi zīmola digitālās identitātes veidošanā un aizsargāšanā“, tā Dana Ludviga, LU datorzinātņu pētniece, “.lv” reģistra (NIC) mārketinga un komunikācijas vadītāja.

Semināra laikā būs iespēja mācīties no zināmu starpvalstu, kā arī pašmāju uzņēmumu pieredzes, viņu pieļautajām kļūmēm, kā arī iedvesmojošiem piemēriem.

Gūsiet atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Kas ir domēna vārds? Kā ir mainījusies tā nozīmē mūsdienu IT laikmetā?
  • Kādas ir domēnu industrijas jaunākās tendences?
  • Kādi faktori jāņem vērā, izvēloties veiksmīgu domēna vārdu savam uzņēmumam, produktam vai pakalpojumam?
  • Kā neļaut citiem uzpelnīties uz izveidotā uzņēmuma vai zīmola reputācijas rēķina?
  • Kādi juridiski aspekti jāievēro, reģistrējot domēna vārdu, lai to vēlāk nepazaudētu?
  • Kādā domēnā latvieši izvēlas reģistrēt savas mājaslapas nosaukumus?
  • Kādas ir Latvijas pozīcijas uz ES fona ciparu tehnoloģiju integrācijas jomā?
  • Kā nekļūt par domēnu “skvoteru” iekārojamāko ķērienu?

Reģistrācija semināram!

Mērķauditorija:

  • Pieredzējuši un jaunie uzņēmēji
  • Mārketinga vides pārstāvji
  • Citi interesenti

Semināra norises vieta un laiks:

18.01.2017. plkst. 9:30 – 11:30
Raiņa bulvāris 29, Rīga, LV-1459