Lekcijas un materiāli

Drukāt

PORTĀLS

www.pardomenu.lv atrodams viss par un ap domēniem - portāls skaidro domēna vārdu industrijas jēdzienus un informē tā lietotājus par aktualitātēm domēnu vārdu pasaulē, to tirgus tendencēm, iespējām un riskiem.

Semināri un Konferences

NIC piedalās un organizē informatīvus un izglītojošus bezmaksas seminārus, kur pieredzējuši lektori stāsta un dalās pieredzē ar zināmu starpvalstu un arī pašmāju uzņēmumu pieredzes stāstiem sava zīmola un produkta digitālās identitātes veidošanā un aizsargāšanā - viņu pieļautajām kļūmēm, kā arī iedvesmojošiem piemēriem.

“Kā domēnu industrijas pārstāvji savā praksē bieži sastopamies ar gadījumiem, kad domēnu jomas nepārzināšanas dēļ, uzņēmumi cieš finansiālus zaudējumus, ir spiesti ne tikai pārstrādāt savu PR kampaņu, bet arī uzņēmuma virzību kopumā. Mūsu pieredze diemžēl rāda, ka pat lieliem un pieredzējušiem uzņēmējiem trūkst informācijas par domēna vārdu juridiskajiem un mārketinga aspektiem.” Dana Ludviga.

Semināra laikā noskaidrosiet:

  • Kas ir domēna vārds, kā ir mainījusies tā nozīme mūsdienu IT laikmetā?
  • Kā izvairīties no tipiskākajām kļūdām? Kā neļaut citiem uzpelnīties uz jau izveidota uzņēmuma vai zīmola reputācijas rēķina?
  • Kas jāņem vērā izvēloties savai mājas lapai nosaukumu?
  • Kādas ir domēnu industrijas jaunākās tendences?
  • Kas jāņem vērā uzņēmējam, lai nezaudētu savu domēna vārdu?
  • Kā nekļūt par domēnu “skvoteru” iekārojamāko ķērienu?

Mūsu mērķis nav sevi reklamēt, bet gan skaidrot cilvēkiemsabiedrībai, kā nepieļaut kļūdas un pasargāt sevi, savu uzņēmumu un zīmolu. Tēma ir veidota visaptveroša, iekļaujot arī citu valstu piemērus un pieredzi digitālās identitātes veidošanā.

Kā valsts iestāde uzstājamies šādos pasākumos bez maksas. Intereses gadījumā rakstīt uz pr@nic.lv.

Mērķauditorija:

  • Pieredzējuši un jaunie uzņēmēji
  • Mārketinga vides pārstāvji
  • Citi interesenti

Lektori:

Kristiāna Mūze-Feldberga, “.lv” reģistra mārketinga un sabiedrisko attiecību projektu vadītāja, LU vadībzinātņu maģistrs.

Mārketinga zināšanas un praktisko pieredzi guvusi strādājot gan privātā, gan valsts sektorā, darbojoties reklāmas un uzņēmumu attīstības jomās. Zinātnisko kvalifikāciju pilnveidojusi, strādājot ES zinātniskajos IT pētniecības un tīkla attīstības projektos sabiedrisko attiecību un tirgus izpētes jomā.