- Sīkdatnes, kas nodrošina Jūsu pieprasīto pakalpojumu darbību.
- Sīkdatnes, kas NIC sniedz informāciju par interneta vietnes www.nic.lv apmeklējumu un kuru izmantošanai ir nepieciešama Jūsu piekrišana.
Latvijas Radio 1 raidījumā “Kā labāk dzīvot” “.lv” reģistra pārstāve Dana Ludviga ar digitālā mārketinga speciālistu Artūrs Medni runā par domēna vārda nozīmi uzņēmuma digitālās identitātes veidošanā un aizsargāšanā.
“Mūsdienās domēnvārds vairs nav tikai tehniska nianse, lai strādātu mājas lapa un e-pasts, tā ir uzņēmuma un produkta digitālā identitāte. Ar domēnvārdu nodrošinām un veidojam produkta digitālo identitāti, kā arī aizsargājam to, lai citi nesāktu pelnīt ar otra pūliņiem,” raidījumā Kā labāk dzīvot atzīst NIC pārstāve Dana Ludviga.
Tā gluži nav aksioma, bet ļoti iespējams, ka katra indivīda, sociālas kopas, uzņēmuma un pat valsts sociāli ekonomiskais veiksmes stāsts sākas ar veiksmīgu publiskā tēla izstrādi un tā pasniegšanu virtuālajā telpā. Tikai 59% Latvijas uzņēmumu ir izveidojuši sev interneta mājas lapu, apsteidzot vien tādas valstis kā Bulgāriju un Rumāniju.
Raidījuma ieraksts: pieejams šeit